I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

CUCI MATA MODE! - part 1

www.tips-fb.com
 sabtu n ahad ria ku jalan. 18 , 19 haribulan september!

sabtu actually sekolah ada talent nite. dgn alasan g talent nite , ku kua. p melelat ke paksen. fatin n zaq anta ke sinun. mls mk g talent nite , lejuk dh nangga muka cayanun ( bhs jawi ) ahaha. ng keseorangan la aku. p sik kesah,  ku dh terbiasa b' jalan kedirik. bes juak ba mun time paksen sik bepa rami laaa. mun mk jalan time tengahari sabtu ng c bes la jalan sorang. time mlm jak bes. kayo2 jak la tek mlm sabtu ya.  boring la , jogging jak ku ah paksen. ahaha. mlm ya b'temu sejap an mud. beloya meduak. ku pun sikpaham . mun beloya an mud tok ng ada jak benda nk sik sepatutnya kua dr mulut aku. nk boleh dijadikannya point k post status lam fb k oje. ahakkk.

ria time mekduak gik dudok ah tanggak stage paksen ya , tg ada aku pdh " susah na mk carik laki ohh ". entah syaitan apa ka merasuk mindaku time ya. ahaha. mud lu tetak. fes time ny denga mpuan pdh gia pdh ny. yala ku alu mencorrectkan balit word aku. ku pdh susah mk crik laki nk okeyy :) lu ny tyk ku mk laki gne. adei.

TAKE NOTE! CIRI² MA ROMEO :

1. aged. shiohh. aku terpaku bena mun tengok laki aged. p ukan stael nk gai yla.

2. haruslah tinggi gik dr aku.

3. kurus! fuhh. i loikeee :)

4. ada moto o keta. ada transport nk oke la. senang kit mk ngedate. ahaha

5. sik bisuk. peloya. funny ba. ngee

6. femes satu advantage!

 7. sikbepa suka laki kaka bebunga. aha

8. limit sampe 5 taun lebeh tua dr aku :)


aku ukan la mencarik laki nk mantak2 kedak di atas. p mun temu laki cmya ng leput la aku. yg penting , laki ya pande ambik aty aku. ya jak. :)


ya mud pdh ku cerewet. aha. crewet ka? adei. sik betah glak ku single lelamak aie :s





  part 2 akan diloya  2 , 3  ari gik. diharap sabar menunggu. peace :))

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment