I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

gejala palat memalat.

www.tips-fb.com
 adakah aku terkena? entahh. lately aku memflashback apa nk udah aku lalui selamak tokk. yeahhh , pertelingkahan an dak holly shits. n tetiba aku t'pike mungkinkah lelaki itu yg menikam aku dr blakang?? sumwan nk sama sekali aku sik sangkaaaa. erk. curiousity melandaaaaa~


teringin asa ku menghack fb ny. p nadai masa , n merasakan benda ya just wasting ma time. koz kan benda lamakkk. sikkan ku nk mengorek balit al lamak. hmm. blur aku. eh , bia jak gikk. lak ku pk lagikk.


btw , im changing 2 new url. sexybitchie.blogspot.com. mun sesapa nk dh folo aku be4 tok ya ku rasa kmpem sikdpt bc blog aku . so folo balit k? tenks babes :)


  PERSETANKAN SUMA SETAN ITU. SUSAH MK CAYAK ORG NEKTK :s
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment