I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

hmm. iwy!

www.tips-fb.com
 erk. ada gik kisah silamku text aku mlm tekk. hmm. aku reply pepia jakk. n ada gk ny tyk aku gk syg ny ka sikk. erk. aku sikjawab. tuhan jak tauk betapa gatalny mulut aku mk jwb , " ku suka org len laaa. blah la lu. " p ku tahan jakk. koz memikirkan mungkin kisah silamku akan menjadi spepat yg berguna. HAKHAK. sunggoh bijak aku. ada udang di sebalik mee sunggoh niatku itu. mpuan nektok harus bijak you. sikla alah2 k bdo laki nk? adohai.


n mengenai jejaka idamanku. hmm. mala mbak kua tgh mlm. erk. cobala dpt ku kua tgh mlm ng dh kua ku. mak ku dh bisin ekit ku blt ahe mlm n salu kua , wajarkah aku menambah begonya dgn kua tgh mlm blt awal pg? sik wajar nk? hmm. ya sigek ku ska parents ku. ukan jenis kuat ngrepak. ng jenis simpan lam ati. ya perange diambik ku dr sidakk.  hee. p i reli wanna meet him yo. ohh , syaitan menghasut mindaku. RASA MK SNEAK OUT JAK KUA AN NY TIME TGH MLM! erk. jaek la aku? hei babe. ng aku jaekk. olah ku ng si bagus. torang jak bgs. AHA


yeah , aku tauk siklamak gk mk spm. p apakan daya. kakiku tok sikdapat mk dilarang mun mk kua. erkkkk.
okehh, tga la mlm kelk. mun ny jd kua , kua juak la aku. nebes. takut. tkt ku terkunci sekpat msk umahh. tp aku lebeh takut mun ada hantu menyapaku. mlm jumaat you! HAHA. serammmm~














aku sunggoh takut besfren ku ini akan menyapaku time balit time pg. auwww.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment