I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kau kembali LAGI?

www.tips-fb.com
hmm. si dia kembali lagi. aiyakk. dolok mao brek , dgn alasan , " kmk sik mampu mk bhagiakan ktk gik. " ngakk. sorry , aku susah mk berkawan an ex aku. pa tah sumwan nk aku penah syg gegilakk. peritt. asa nelan belacan jak -.- ari tok tek ,29092010 ,  ny text aku. hmm. apa ny pdh? panjang dehh. dikontotkan cerita , ny text pdh ny gik syg aku n ny tyk aku gk syg ny ka. hmm.

aku just pdh aku mls  mk jwb soklan ya. ada guna kaa? dolok aku pdh syg juak still juak ny mtak brekk. ohh , betapa aku lejuk ehh. dr last year mekduak grk. nang putus sambong putus sambong jak ehh. apa reti grk gia nakk? syg pun kau an aku , pia ka cara ko b'kpel an aku? shittttttt. dr upa gaya ny ya cam mk return jak. huh huh huh.

n pasya cda gik ny eply text aku. hmm. skati kau la bhaii. aku buka patong barbie mk dipolah ko gia. aku mk berpegang an kata2 ku an wawa oyeh ria. MK FOKES AN ' NYA'  sorang jak. ahaksss. heme hemo. erk.

p mun menjadi ku an ny kompem byk halangan realtionshp mekduak. lm fb ny ea melobo jak mpuan wtw.  * yohh. alu  berangan  bergerek an ny gk aku. HAHA. ny k word 'ea ' aie. tang manjak upaaa. gerammmssss. you , i suke sangat kat u.

okehh niez. try lupakan kisah lalumu. carikla pengganti yg baru punyerr. hakhak. taget ku byk , just mk fokes an ny sorang jak lokk. try ma best! 

 yeahhh. aku tunggu ko sampe ko ng bebena ada grk o sekpat timak aku. okehh bebehh? auww.



mk tka skin blog ehh. p lm ada masa tok waii. dh ku cerewet juak mileh skin. argh. suma benda dicerewetku. AHA

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment