I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

sengal xs

www.tips-fb.com
 aku siktauk la pahal. org mala komplen sal ya. sekda benda len ka torang sikpuas ati an aku? aku b'kawan an grk torang salah. baruk2 ya p'coma knk aim grk EROLZ RIEBOOTS ya. mcb. dh laki ya mtak num ku pa gik slh ku la bdo.aku ne mk kalah. ukan aku slh. pangkak la balit. p cda anok laaa. ku baet. HAHAHA. last2 mpuan ya sik eply msg inbox. wekwek xp  erol ada la mintak maap. er, ku aok jak la gik. n honestly , KU NANG SIK IKHLAS! chat ny cda gik ku eply. blah la lu. mpuan ya pun dh add fb ku. ku app jak. HAHA. ukan senang ku mk app req org. siklarat gik dh. terbiar ja fren req ah fb tok. mun ku rajin , ada ku ignore. HAHA.




 nang dr dolok ehh. si kerak penah pdh ku mala ngco ex ny. err. B'KAWAN PUN SALAH KA?? then si sinki pun pdh gia. ku ngco ex ny juakk. ngoiii! sak ex ny b'tego sapa an ku lok. so ku layan jak la. kawan jak bh. ukan ku mk mbak b'laki pun. torang b'kawan an ex or grk ku cda pun ku bisin? choi la. sekda salah ku laen ka mk dikomplen torang. baet gilak ka aku sampe sikda salah laen?? HAHA.




dhla, ku ng pns ati la sal erol ya. suma benda molah ku moha. ne gik ku moha an kwn ku nk plente melebeh ya. kawan , boh eran mun ku sekda cmment status ko gik n mereply apa2 dr kau, aku dh t'lalu kecik ati bhaiii. kin dekat mk raya kin byk benda molah ku temper. HUH.




lastly , boh mintak maap an aku. mintak maap jak an tuhan kehh? tuhan maha pengampun, p aku sikk. chalobetehhh :)




MUACKS! SYG LAMPARD <3


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment