I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

PALAK MERENGGG.

www.tips-fb.com
YERR. ari jumaat. 15102010. mak g kch mlm tk. n i plan mk kua lakk. eheheh.

an sepa? a friend of mine beb. i wish ku da grk. sak terator n terkontrol sikett idup ku. yersehh. dpt ndak ku tokk dikontrol ohh? HAHA.

ee , time ku menulis blog tokk aunty ku nk kaepo ya mbak ku beloya ndahhh. siyesly , aku siksuka mun ku gk online ku diembak beloya ehh. cda mud i. pa gik time ku gk blogging , lu ilang idea ku tokk. ishh. sialan doe.

esok banyak miak kuaa. maklumlah , miak after pmr. BES SIDAKK AIE. jeles ku. mun dpt tek , kinek2 ku mk spm. siksaba ku ehs! aneh ohh. owg len nebes , ku siksaba. HAHA.

siapla engkau dunia. after spm lakk akan ku rogol dunia. HAHAH. gne ndak ka ya ohh? blur juak ku
-.- tension i lately tokk. frust you. perassss ! yla ku mls siyes glakk. mun ku siyes glak ng kmpem frusss nk mati bh mun hajat c kesampaian. esemennn.

yeah! ng aku frust gila babeng! seminggu2 tok aku c mkn gilakkk. nvmd , i loike it doeeee. mk kurusss! cmao ku kedak si bubu sial ya. huh. kimak kau. bencik aku.

torang ingat mun torang diam ku diam juak laaa. u silapp syg! u silapp! aku dh terlalu benciks an torang. si siti an haniy yla molahh dis matter makin worse! lu biki gua panasss. tenksss babes. makin bertambah point ku. HAAHHAAHAH * evil laugh.


BAK KATA SI CEDOL , " sepandai2 tupai melompat , pandai lagi kau melompat kan? "

dituju k aku ka ya? HAHA. mun k aku , maksehh. even kaki ku sik panjang , aku tere melompatt. anugerah tuhan. HAHA



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment