I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

RASAKAN KAU CIBAI. haha

www.tips-fb.com
aku hapi. yeah yeah. supporters , tenks bebehh. ternyata , AKU SIK SALAH. siapa salah?? yeahhh. geng cicak ya! HAHAHHA. maybe lam dat matter ng aku salah , p apa ku lalekkk. kau yg dpt malu , dicaci Org sia sitokk. aku sik rugi papa. HHAHA.

meletop2 geng kau ya keja aku. ohh. tidakkah kau ingin berterima kaseh kepadaku sayang? HAHAHAH


si bubu yumi shasya ya tekk ada ngetag i ah status ny. wish bday n mtak maap. tenks 4 da wish kek! HAHAH. patutkah aku cayak an mpuan ya?? ergh. ku rasa HELL NO lah! dr cara ny eksen an kau then nganok ku dr blakang ng susah la ku mk maafkan ny. laenlah mun ku nga muka ny dedepan. bok ku dpt mk decide mk forgive o sikk. p ku ng sakit ati bena la an ny. eksen gila babi!


p marek haniy ng pa kimakk juak muka ny. mdh sorry an fatin upa cibai aluu. nyesal sik nampa muka ny marek. smadi dpn rmh org ehh.

yla , laen kali boh gago. HAHA. rasakannn kau.

watie oh watie , mun ko sik gago sikda ku ngaco kau kekk. sikpelu la kau gago mk setel an aku. cda benda ku mk kaka an kau. cda point beb. mun ada cedol an siti ya tek muak juak ku mk ke paksen , mun gik nak ngadap muka ko makseh jakkk. lelah i kohh. cda masaaa. nyman jakk ku tdo ptg ya ah umahhh.


mgu dpn mk agak sepa gik ohh? HHAHA. jgn ingat torang btapok ku siktauk umah torang. yla kitaa. idup tok boh eksen gilakkk. kn dh byk org anti. neh nehhh.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment