I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

ish. dat boy.

www.tips-fb.com
kan lately ada ku post pdh ku ska kwn mud ya. hmm. i think better ku forget ny. ada grk BARU ya yaww. ria rilek jakk kaka an aku sedangkan ada grk ny ah tepi. ng sikda effect la ah ny apa nk dh t'jadian mekduak ria. uhh. such a player.

bena pdh mud aku sekpat nk nyalah ny juak. kenja sama kenja. p aku ng sikda nyalah ny. just maybe ku jeles ehh tga ny an grk ny ria. how i wish aku yg ah tepi ny berpegang tgn an ny. hmm. sikpala , ilek jak beb. mpuan ya maybe just penah pgg tgn ny JAK. aku? lebeh dr ya udahhh. bia jd kenangan jak la. ugagagaga-.- susah mk forget dat boy. ny kiut bh! hot stuff :) kira ny tokkk ng menepati ciri2 lelaki idaman saya.


maybe dat boy pike bad gal cam aku tokk sikkan penah mk siyes. koz ku notice grk ny suma gud gal. babe , jaek2 pun olah aku , aku gk da rasa syg an org. aku gk pande mk setia bh mun ku ada grk. maybe ny pike aku bad gal , so aku mesti dilayan kedak bad gal. jaek na kau. maybe ko nangga aku tang melayan suma org. p kau apa taukk. dh nama ku single , dats y la ku bebas bergaol an sesapa. ish. p ku just treat dak len kedak kwn bh. dat day kn i sober , dats y u ngenjen , i respon. hmm. skati kau la mk pike apa. aku try la mk lupakkan kau.

p ria dat boy ada juak lepak sama an mekduak mud kejap. ada la kaka sesiket an aku. kaka bebiasa jakk eyyy. ada one time ya aku tertangga ny lamak2. ny k sunglasses bh time ya. aku pun siktauk pahal ka boleh tertangga lmk2. maybe ny pasan. i wish ny paham la pandangan ku ya. mataku pun time ya tetiba tga ny lamak. ny dudok tepi aku gik ya. ng kompem ny pasan ku layap nangga ny. alek la ehs.


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment