I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

oh. saia busy.

www.tips-fb.com
lamak dh c on. slamak tok on k fb sms jakk. blog pun dh terbiar. wuhuu. ukan apa , mls ku nk mengadap lappy. sik tahan juak dh asa knk kerepak. sik ku paham bh dolok. asal ku ngadap lappy ada jak mak ku soh benti. apa ka disak aty ny an aku. p mun adik ku maen lamak2 sikda ny bisin. yla molah ku sikpuas aty gilakk. p malas ku bisin. asa kedak anak tiri jak aku. weiha. dats y la aku sik betah dudok lam umah jakk. boring. tension. suma ada ehs. mun lam umah pun keja ku ng tdo jakkk. HAHA.


banyak la yg aku sik puas ati , p aku diamkan saja. mls ku nak bisin. polah derk jak la. maklumla , seda dirik menumpang rumah org tua * kecik ati lu bunyik. HAHA. p nang bena la. yla ku siksaba bena mk nantik after spm. time ya bok freeeee abis. last paper ku 8 disember. ya paling awal abis. dak art ada yg abis 16 , 18 o 20. ngeso la ku tekk. HAHHA. bes eh abis awal.


8 disember? ladies nite bebeh. weeeeeehaaaaa! shake shake. * dalam perancangan.



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment