I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

sabtu, 30102010- part 2

www.tips-fb.com
sambong kesah ria. ria ku sikdapat nak nyambong cta koz ma mummy mejal sohh off. pffttt~ sunggoh ku cska. nyaman2 ku gk menulis ah blog tok disoh off.

b'temu an ma FORMER jejaka idaman nk , ng KLMJ bena. koz we pernah ada sumthing2 le. hmm. sebakk lokk -.- HAHA. kimen. no time mao sad2 lerrr. hepi go laki jak gikk. ahaks. laki melobo. dun wry b hepi :)

kayo2 la dat day. g mekdi LAGIK! :) hmm. merinsaka sa ku nk mkn sia gk. ukan apa. lelah ku mk q up. mok putus urat kaki ku q up ehs. eee. geram! bes gik mekdi lmk mun gia. pa reti mekdi baru mun service selo? wat the hell la.

aku one go bjln. sik pulai umah. AHA. fes ku dh pdh mk tdo ah umh kwn ah pasa. p mamy c soh , bhya pdh ny. aku aok2 jakk , p ng time ku kua da tapok2 mbak bj spare. ng sampe ke pagi hangout wif kabans dat day. bes! then mlm ma mamy kol ku cjwb. tuttttt~ cun juak ari ujan. nedapat balit. yeyyy! ada time berguna juak ujan. HAHA. p time ujan berenti kol 1 pagi ada ma mamy text tyk ah cne , ny mk ambik. aku apa lagikkk. off ma phone! fullstop. HAHA.

esok awal pg dh balit. aku ingat aku akan mati kenak bego. tp alhamdulillah. sikda bisin glak pun ma parents. upa cda papa jakk. ma parents cam ukan jenis bisin. pemendam bh. i mean pendam lam ati apa dirasa cdak. aha. ya cgek nk i loike bout them.

dun wry ma precious. noty2 pun aku , aku sikkan molah sidak frust. dis is a promise :) LOVE

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment