I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

malu aie.

www.tips-fb.com
malu ku bh. aeh. pa ka aku. blur ku tok. skati ku ngepost jakk. ukan apa. ku nk napok post ku be4 tok. sebelom dibaca ' melodi ' , kamboh cgek sibu sampe ke singapore lakk. nk sal aku mengonfess luahan hati dan perasaan ku ria bh. chewahh~ HAHA.

melodi ya siapa?? haaa. fyi , melodi ya mud. HAHA. apa ntah nama ny ah fb kinek. mud ektomorf kalik. ny salu tuka nama bh. p ng ada ny ah sibling ku. n salu ku comment status ny. ny jarang cmment status ku dh kinek. hoho.

deras deras aku ngepost . takut juak aku dibaca ny. ukan apa. kantoi ku b'tepok sebelah tgn lakkk. dhla mud ya pengoje. PARAI AKU WAI. haha.

kelak ngepost gk. dh ada org bisin tok. ya juak babi adik ku ya soh benti. parents ku nyapot juak. choiii! gago jak kau pek. smadi ku mls dh ngasak kau kinek. mun ko mk bena pdh ko. hehhh~ mcb.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment