I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

malu malu malu.

www.tips-fb.com
as usual. cerita d workplace aku. marek ku syif A. dr kol 12 suku sampe 9 sengah keja. n kebetulan 'ny ' sama juakk. bukan pujaan hati , nk sorang gk ya bh. bertembung ah tanggak time mk punch card keja ya nk. tga each other then aku rasa aku la yg tundok palak lok. koz time ya semput sa nyawa ku rushing dr rmh. tkt lambat. ergh.

keja marek boring juak la rasa. sikda papa. just time mlm ada kak tracY n kak pija. ya mala ngaco dat boy , meo. meo ditunggah kak pija niez. ya ny malu yaaa. HAHA. aku tetak senyum2 jak ah counter nangga sidak. dpt didenga bh sora kak pija nunggah ny niez. hahha. ada juak ku nenga daknya mdh an meo boh malu2 , melepas lak. sikbepa jelas la.mun org kaka iban , ku mst denga dkt2 bok phm. hee.


ada juak ku kaka dikit-dikit an meo. ku tunggah ny soh ttp ekon n ku soh ny carik saiz baju. HEEE :) p ny sikda lalu kaka an aku. pemalu nk mati gila aehhhhh. ne gaya tokkk???
kn ria ng ada bh ku miskol n text ny. ya jaek akal ku send text kosong jak. HAHA. p kak pija mdh , meo mdh cda lalu aku miskol. HAHA. eran juak aku dehh. ada bh ku text.

marek mlm ku miskol ny gikkk. ny text aku tyk sepa. aku pdh sepa2 jak. then ny reply cibai. HAHA. ku reply , " ngai lorr. niez ini bh. jangan ckp saia tidak ada text hooo. " lupak juak dh aku apa direply. ya ny reply mdh ny sikda crdt gk. aku just rep , " skati d. aha " skati ku medo jak kaka iban. AHA.

aritok , 30 hb , ku off day. nasibbb -.- mun sik malu jak ku mk temu ny ah workplace. p esok ada la ku temu ny. dhla ku full time dis 31 n 1 jan 2011. nebes juak rasa ku oyy. kompem ada jak kak pija n kak tracy ngaco esokkkk. eee. nebes ku oyy. malu ku an meo ehhh.


mudahan jd. koz feel aku an ny gk dh. sikda gk ku dupdapdupdap mun nangga pujaan hati. dats mean feel aku an ny dh ilang la ya. HEHE ^^. so nektok beralih an meo gk. wuuu :)



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment