I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

MBAK PALAK DERAS- PART 1

www.tips-fb.com
urgh. lamak bena dh ku c ngepost ohh. ada rindu sama saia haa? hihihih. ukehh. few days tok byk benda dh jd an aku. tok aku mereveal suma. lam ati tokk terlalu pergh. hmm :"(

kan spm abis 8 dis ya. kol 4 sengah terus turun pasa you. ya mak an kakak ku bego ekit. ahah. time ya bebelas jak duit lam tgn , p dh janji mok spon mud 1 pack. so time mak ku anta , be4 ny chow ngelua jak la ayat. ku pdh , " mak , pinjam sepuloh inggit lok? " haha. PINJAM oi. ayat jak pinjam ya. sak sik baya. hahaha. berjanggut mak ku kalik mun ngu ku baya. haha.

then g la pasa tekk. sesi melepak an kabans. ngangkat palak. aha. fes ya just mud , aku an kwn mud , tambi jak ah maskoner. sesi nyukat jeraya. kita lompat cta keyhh!

yg bes glak mlm 8 dis ya time melepak ah gateaway. rami juakla mekorg. aku , mud , tambi , madi , den , n adeq. time ya agik aku sorang jak mpuan. then around kol 12 mlm gia bok nor ada dtg. apa bes mlm ya? hehhhh~ pestaaa. laki , biasalaaa. alcohol time dehh~ saia pun ada sedikit, tp mlm ya sik glak koz mun dh ngepop , c minat glak mk minum. hoho. saia kick nos p sikthn lamak glak koz dh lost ptg ya.bodo eh. sik rindok lik ku pia. uhh. ku knk blaja gne mok kntrol kick. ugagaga ~

to be continued...

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment