I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

target? sesi merapi dirikk :)

www.tips-fb.com
siksaba ku mk tgu gaji ujong bulan 1 tokk. i can't wait bebehhhh! bioll juak ku mikeapa mk dibeli dolok koz banyak gilakk taget bahhh. so setelah menilai pandangan juri- juri profesional , aku decide mk merapi dirik lokkk. mk seten rambut! sak kemas gik , kck gik. huahua. * lalu mk rasa kck. sengal la. ada juak plan mk h'lite , p ya kelak dikit la kalikk mun da bajet lebehh. xs

so bulan tok t'paksa aku melupakan hasrat mk beli teponnn. uwaaa :"( koz mk seten plus shopping! mata ku dh bersih gilakk tga baju sia sitokk ah mall tmpt ku keja sia. byk kck doeeee. gerams i! lamak dh aehhh ku sik bebeli baju n so on. selamak tok window shopping jak. tedah ku ohh?hmm -.-

plus kan bulan 2 tok ku mok stat balit nyukat , so bajet knk ato bena bena la. sak kepokaian sik melanda aku. bulan 1 tok tek nang pokai terok bena la aku eh. kais pagi mkn pagi , kais petang mkn petang jak aku. yarabi siksaba aku mk nyukat. dh takut gemok ku tok eh koz ya mud ria pdh ku ada isik ekit dh nektokkk. ada okey sikit tek konok pdh mud. aku mk jogging pepagi , p aku takut sorang2. time pepagi gik gelap bh. takut ku disapa anasir- anasir songsang. huhhh -.-

pendek kata , ku mk menten kurus!




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment