I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

new love story.

www.tips-fb.com
halu. sekian lama tidak mengepost. kebusyan melanda la sayang. oh yeah. terlalu byk benda jd an aku dis few days.


tapi yg terpenting sekali ialah , im taken bebeh. take note. SERIOUSLY TAKEN! mesti byk yg t'tanyak2 sepa ntah gerangan jejaka yg malang itu. huahua. susahla mk pdh. ny sumwan new to me. mekduak knl pun frm sumbody. gne mekduak knl is sumthing nk for me sikbagus la k ingat. koz bak kata ny , fes reason ny kco num talipon aku koz saja mk mainkan aku. p siksangka la pande tergugok hati la pdh ny tek. hm.

bulak la mun ku pdh ku sikda rasa papa time ny berterus-terang sal ya. p maklumla aku tok jenis nk c cpt salah sangka , aku aok jak laaa. p dlm hati siapa tahu. hihih. then ada one time ku tyk ny apa gk dipadah kwn ny sal aku. then ny pdh, kwn ny pdh, i tok senang jakk. ajak kua , bik i minum , dats mean heng palak la @ mabuks, then bila i dh nyaman gilak palak then he can get wat he wants. hm. selepas dga pa pdh ny tetiba banjer la sigek sibu. haha. * paham2 la. mun sik phm pun buat2 phm jak ou. aha


tapi itu dulu la. sekarang kami buang yang keruh , ambil yang jernih. so mcm cta dongeng dulu kala , kami bahagia ever after insyaallah. hee ^^.



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment