I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kekal ke tidak hoe?

www.tips-fb.com
an sabtu lepas , 19 feb aku cuti. so aku pg la mensetenkan balit rambut ku nk dh bengkok ntam dye. silaka la lalu. 2 kali ku seten dlm masa 2 weeks. hehhh. p nk sabtu ria ku c seten suma , just seten nk bengkok jak. then balit tek ingat mk g mekdi. tp kensel las minit. dhla ma hunny kja. p nasib ny terbaetla hati mk ambik ku after kesian nenga ku ngrepak lapa jak time kol ny. HAHA.

mud an deyon pun bok kol 2 gia dtg. bayangkan 2 jam aku menyendirik ah paxen. c lamak gila aku. huahua. after cdak dtg ya ku just pas duet , then ngn cdak kejap la. dikontotkan cta kan ku berik rm20 jak , ya mud ingat tek deyon ambik another balance rm10. aku pdhla 2 jak , aku sikkk.

hm. yeah. hard to believe nk aku merejek benda ya. dgn lapang dada aku katakan TIDAKKKKK! maklumlah sejak status single bertukar menjadi TAKEN , aku now dh ada org jaga tepi kain ku. so fes mekorg grk lok ny dh pdh la ny cmaok ku menjadi penyukat agik. n ny pun ada pdh , ny ckesah gne aku dolok , janji ku mk berubah. eisese. sebak rsa ku lok. -.-"

ny ambik la aku. mbak g mkn. ingat tek mk g star cafe , p cjd koz nadai parking wai. so mekduak pg popular cafe jak. hm. mkn nasik ayam. siknyamannnnn. macik ya kedekut berik ku ayam siket jak. hampeh laaa. dh aku lapa gila babi diberik ny dikit jak. aku saman kang xp time ya mekduak jumpa sejap after 4 ari sik jumpa. terlepas ekit la rindu tekkkk. hee ^^.


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment