I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kenapa berjanji kalau tak tepati?

www.tips-fb.com
tergerak rasa ati mk polah topic sal tok. yeah.
kenapa berjanji kalau tak tepati?
eh , kau terasaaa ke? blahblhablah. like i care.

bukan maok terasa dirik bagus la , p aku mun b' janji payah gne pun nang aku akan tunaikan. kau ada camtu? takderrr kan? tersangatlah sakit hati ku terpaksa menghadapi gelagat org b'janji camya a.k.a. janji melayu. oh taukla aku sapa mk dipolah torang cmya. tauklah aku tok golongan orang lurus bendul n selo response. yla torang kin naet palak. yeahh. nang many say so bh, aku tok lurus bendol , cpt cyk an org. c cepat marah. senang dibuli. eh , correction. ukan senang dibuli , p aku tok bukannya seda pun mun org buli aku. atau dgn erti kata laen aku kerap menganggap ya just gurauan jak. pelik kan ada org mcm aku? pelik dikit dikit la. byk gik kalik org pelik dr aku.


oh sudahla KAWAN. sunggoh aku suka dipolah camya. polah jak janji banyak2 sia. kau tunaikanlah di akhirat nanti. gahahaha! * JAHATNYE KAU NIEZ.



akhir kata , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment