I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

memang selemah yang disangka.

www.tips-fb.com
fes day single. 10 mac 2011. memang terok. terlalu lalu sedih. sampey aku x dapat mok kontrol sedih. selamber derk jak nangis depan orang. buahahah. ish. nang memalukan saja la saia ini. apa boleh buat. dah terlalu sedih. time pagi n petang 1o mac nang banjir habisss. eish. nang cda mud alu mok keja ehhh. p malam 10 mac ya ku dah okay ekit ekit laaa. sudah mampu ketawaaaaa. tapi tauk y ku dapat ketawaaaa? weihahaha. koz malam ya banyak na hawt guy datang mall sia. syiokkk la aku d kaunter pembayaran. gahhh!


oh yeah. ada satu shocking story. kan las nite around 11.30 pm ya ma beloved EX ada kol. so kami koling koling la. lamak la klaka until kol 1.15 a.m. yala time ya nya ajak kua. time ya ari ujan sepoi- sepoi bahasa n tersangatlah klier if mao sneak out. fes ku padah la tangga lok line klier ka sik. i pun out from ma room n serta- merta dapat didenga bunyi ma aunty tdo. senang hati denga koz ya maksudnya nya gik nyaman tdo. koz mun ada ma aunty susah maaa. telinga nya sensitip gilak an bunyi. then aku turun ke living room. ambik ma handbag , short pants. then masok bilit balit n mekap semadi nadai jak. kan time ya ku tdo k singlet n short pants jak . so aku just tka ma short pants ke new one la nok jeans pun n grab ma sweater. rambut? hm. time ya nasib rambut ku sik upa kuyat buahahah cantik lagi tu gune jari pun boleh. ugagaga


so kasya aku kua pake pintu belakang , n saia unlocked dat door la n i oso unlocked satu window rumahku. standby ajak bahhhh. then aku ambik kunci gate rumah , n slowly unlocked gate yla. takut gate bisin. diam-diam sudah la. then tutup balit gate la p diunlocked la. sak sikpelu balit kelak ku susah2 gik bukak mangga gate. heish. then ma beloved EX itu fetch saia dekat area hutan yang berdekatan dgn rumah saia maaaaa. i entered his car n SMILE :) hm. try la senyum seikhlas mungkin. i knew both of us nang dah broken heart habes bah. dapat ditangga bah dari muka ny.

kan fes aku masok ya nya terus tangga muka ku lamak2 , p ku cda la tga balit muka nya lamak2. then fes nya pdh ,
" knk an mata ktk? knk mata ktk kembang? "
hii. ku senyum jak. then ku pdh , " cda papa. ne ada kembang. biasa jakkk. " kasya lamak2 pasya ada gik nya tyk knk an mataku. then ku pdh jak ,
" knk? mata kmk kin kck ka? hehe. * laughing. "
ya nya pdh , " ee bdo . " tetak jak aku. jarang nenga nya nganok ku gya. penah nang penah la. mun dah sampe ny nganok ku bdo o paloi nang time ya pelek bena la pange ku. ekekeke.


dahla masok2 ku keta ny , nya terus pegang ma hand. ku bia jak laaa. nang kedak seh kapel , sedangkan now kami kawan sahajaaa. time koling ya ada nya ajak return , p ku pdh ,
" mun return pun sama juakkk. pike ktk bebena lokkk. kmk simaokk la mun kta return lak ktk tension gik an family ktk. "
hmm. * understanding la konon aku time ya. hihihi. i knew nya luvs me so muchie muchie. ntahla why aku sedih nangga nya marek.kesian ku an nya doe. i knew nya tension bah ntam love matter mekduak. nang tersepit la mekduak kinek. mok separate rasa sayang duak2 agik kuat. mok kapel , family nya gik menghalang. pendek kata , aku rasa kinek we nearly can't live without each other la. aku pun lom redi mk carik laen. faham2 jak la. now dunia dh mcm2 ada. ukan senang kita maok carik laki bebagus gk kinek. dh aku tok cerewet la juak eh. erk.

so kami hangout saja la kelmarin. ada one part nya asked me whether ku gik sayang nya or not. then ku reply sayang laaaa. then ny asked ,
" mun syg knk ktk msg org laen? "
gahaha. speechless aku oi. aku just reply ajak skati, " aa. suka suka jakkk. " then laugh ajak la. aku tok laugh jak taktik kaber line nk aku pandey buahahaha.


dhla ma beloved EX ya mala pdh mk mati. aku pdh jak ,
" boh la camya. sikkan segal ya alu mk mati. sikkan ktk maok ninggal kmk sorang ah sitok? "
hiiii. dah maced siket kepalak hotak ku kinek ehh. aku dolok time frust penah juak pk mk mati tapi cakap ajak laaa. sik aku tok banie. mk mati gne? kerat tangan k pisau? mk pegang pisau pun aku dah takut ekekeke.

guess what? balit kol 4 sengah ya nak pintu belakang rumah ku berkunci. eish. rela dlm terpaksa aku panjat jak la tingkap rumah ku ya. nasib ku dah standby awal tekkk. slowly la koz ada orang tdo maaaa ah ruang tamu. eish. ya juak ma cat gago mok masok rmh juak. berebut ndah ny an aku panjat tingkap. nang nebes abis la time ya. tatut kantoi ba.


aduhayy. pitok la maok b'kawan tek? aku pun blur. ukan kawan gik dah tokkk. tok bercintan - cintun namanya. boleh dikatakan lebih rapat gik dr dolok. eish. apa ndak ending cta mekduak tokkk. upa gaya cam gik banyak episod kedak cerita endon. esemen.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment