I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

jum mula hidup baru!

www.tips-fb.com
oh i reli hope tok last post ku bercerita sal ny. saya takmaw lagi ingat pasal si cilako itu.


i guess me wif simon dh sampai ke penghujung. relationship kami dah reli reli end. saia minta brek wif him. koz i found out yang dia lebeh love ex tunang dhea drpd saia.n saia dpt tau if ex tunang dia nak kat dia balek , he will leave me.takperlu la i explain macam mana i tau semua ini. if korang at ma position . mestila korang sakit hati kan. mana tak sakit hati i. i dah baek hati sanggup lupakan suma mistake dhea dahulukala yang dhea curang kat i tuhh n bersedia nak hidup susah wif  dhea. still hati dhea STICK wif dat sluttttt.


memang aku rasa nya la laki paling bodoh dalam dunya tokkk. terang- terang dat gal mao ny just bekoz of money ny still mao dat gal. memang cinta itu buta , tapi perlu ka ny jadi buta camya gilakkkk??? oh why he wanna hurt me so much eh. i reli can't get it. apa kurang aku sampai hati ny sikdapat mao tangga aku tok bena siyes tulus sayang an ny sial kau eh


so last nite , 28 april , kami fight. memang aku la yang stat dolok. aku mun dah marah diluah ku suma.
sampai hati ny padah nya rasa aku tok terok gk dr ex tunang ny. yah aku mun dh marah jgn jakk. panas jak telinga ny denga ayat dikua ku. opps i mean bukan using dirty words , p hujah nok dikelua aku panas panas eh. aku apa gik dipangkak pia makin la aku hawttttt! balas balas sampe la ny givap. nang suma dipendam ku lam ati selamak tok diluah ku habis habis an ny. n suma benda nok dihide from nya ku terus terang pdh an ny k nyakit ati nya jakkk. aku admit aku ada maen barang balit. aku admit dari time mekorg return back 12 april ya aku curang an ny kua an laki laen. nah ambekk kaww. aku curang depan2 mata kau agik rasa kau. 



tapi aku still belum puas hati.......
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment