I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

weeee kembali normal :)

www.tips-fb.com
uyehh. as usual topik kita pada hari ini- CINTA atau lam bahasa omputeh LOVE. ternyta saia memang sayang kat ex saia tuh. saia ada try nak leave dia , tapi bila saia meet dia, uh tak sanggup rasanya nak leave dia. dhla now dia sudah sah move ke bintulu.dia tak tinggal kat sibu lagi. memang berat rasa hati nak jaoh jaoh dari dia. arituh saia las meet wif him. jumpa la dalm 2 3 jam mcm tuh. sedih wa bilang sama lu. sampai menangis la saia. aiyakkk. ntah kenapa terlalu cengeng diriku ini. dengan dia sahaja saia nih cepat menangis. dah biase kot ditengokkk aer mata dugongku ini~


so its complicated la now. saya sayang dia. dia sayang saya. tapi saya ada boyfriend. sekarang hati saya memang belum terbuka nak serius wif sesapapun. even korang pakai ayat bunga bunga matahari sekalipun hati ini memang takkan percaya sama omongan kosongmu itu. TAKUT. TERLALU TAKUT. aku takut terluka sekali lagi. sorry boys. saia takkan memberi any commitment. harap maklum. dulu saia pernah pentingkan kawan lebih daripada boyfie.  tapi apa jadi lepas tuh? ma boyfie khianati cinta saia dan kawan tempat saia mengubat hati ini. mulai dari saat itu lah saia sudah bertekaddddd , KAWAN LEBIH PENTING!
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment