I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

sigh

www.tips-fb.com
now ku dah terjayoh hati kat a boy. p sayangnya , salah orang nk ku suka. he's taken bebeh. mistake mistake. if i tauk dari awal dat he's ma own friend's boyfie , nang siyes i will neva let maself fall in love wif him. seterok- terok aku , aku tidak akan rampas boyfie kawan sendirik bahhh. mun bukan kawan aku tek nang ku berpegang an prinsip , " bes gal wins! " HAHAHA


UH shik shik shik. seriously ku suka nya. ny sikdala perfect glak p ntah knk feel aku pande ada an ny. ukan koz ny kiut koz jai ya kiut juak p feel aku sik ado an ny. p wif dis boyfie orang ku pande ada feel isk isk how i wish ku kenal ny lebih awal daripada dat gal. hm hm.

ku terlambat siket jak. sikettttttttttttt jak!
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment