I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

aku juga perempuan. so aku tersangatlah understanding.

www.tips-fb.com
this post specially dedicated to one of ma best gals yang sedang ditimpa masalah dunia.


dis gal i dah knl lama. fes time i kenal dia , dia dalam keadaan dilemma. macam biasalah perempuan , masalah boyfriend. i still ingat dat tyme. dia nihh memang kuat. tinggi tahap kesabaran. kalau i jadi dia , yang di saat itu mengalami situasi relationship tergantung , memang i dah angkat kaki cari laen. tapi dia laen. dia sabar sampai ke saat akhir , iaitu time lelaki itu mengeluarkan kata putus.

n now , again , setelah one year tragedi itu , dia mengalami situasi yang hampir sama. dat boy dah cure her from broken , but now dat boy jugalah yang broke her heart. saia memang tersangatlah faham bagaimana rasanya. memang tersangatlah paham. n im reli reli ily ily speechless. i can't say anything. dat gal is ma best gal. n dat boy kawan aku juga. dat boy tak sepatutnyatreat ma gal dat way. imagine je korang , hari ini brek up , keesokan harinya dh ada galfie. hati sape yang takkan rasa macam shit la sangat. betol tak betol?



nasib texting jerr. if dat gal meluahkan perasaan face-to-face dgn aku , memang sumpah aku akan nangis. aku tersangatlah sensitive. n aku pantang meliht orang menangis.kompem aku pun akan menangis. i knew dat boy mesti maseh sayang you , bebeh. n i dunno why la so fast nya dapat galfie.

gal , u better move on. i knew how it hurts. but at least you try , sayang. if someday kelak you dah dapat pengganti , or you return back wif HIM , i hope you've learned from ur mistake. n dun ever evr repeat it again. kita mpuan , sumtimes perlu mengalah. n paling penting , kita mesti layan boyfie bagus-bagus n jaga hati nya. you dah repeat ur mistake many time. n only now terlintas di fikiran i nak nasihat you. i hope you bahagia. seriously , i love you gal.


i can feel your pain.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment