I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

obesity's freak!

www.tips-fb.com
perempuan. normal la kaum kami takut GEMOK. saia fuhhh teramat la gerun. i reli dun want to be fat a.k.a. chomel. ahaks.

so dipendekkan cerita , sejak sebulan saia menjadi warga uitm samarahan , berat saia telah fuhhh pecut naik 4kilogram. tak kusangka!!!!!! serious nak terkeluar ma eyeball tengok angka beratku. paling i gerun nauzubillah la tengok ma berat nelonjak ke angka 5. even nya just lebeh 5 sedikit ajakkk , tetap i gerun setengah mati.

so dengan ini saa mengisytiharkan kita akan menjalani bulan puasa lebih awal daripada biasa. iaitu pada 25 julai ye. tarikh saya kembali ke hostel tuhh. HAHA. dah balik rumah terkawal cara pemakanan ku. but if dah balik hostel lak kompem i under control eh. just now kan i pegi jumpa promoter herba life kt one mall n i told her i nak turunkan berat badan. ya nya cakap , risau nya dengar ku cakap like dat. koz nya tengok body aku gik okay. xda pun besa. HAHA. sedikit relieve aku denga nya cakap like dat. nya sugget aku minum susu , koz nya cakap aku kan xda minum air suam. always minum air manis. yala lemak dalam badan ku tinggi nya padah.

maok tauk bepa harga susu ya? RM170 DOEEEEEEEEEEEE. terima kasih daun keladi jak la cik kak. baik tak payah!

kbye haha
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment