I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

pelik tapi benar.

www.tips-fb.com
pelik kah if mao kapel pun berjanji?

itulah kami. kami sempat kapel for a few hours n then kami break up. then decide kami akan kapel in 2 months time dat is apabila kami sudah ketemu. kinda logik la keputusan yang dibuat koz kapel hanya sekadar di laman muka buku memang sangat tidak guarantee akan berkekalan more than 1 month. even hubungan yang real2 aku be4 dis wif former ex-boyfies pun payah nak bertahan more than 1 month , apatah lagik dengan boyfie laman siber.


nak tau tak? cara aku kapel memang weirdo sangat. if hubungan aku wif sumwan bertahan more than 2 weeks , insyaallah akan bertahan selamanya asalkan para lekaki tidak bikin kacawww. koz if sudah 2 weeks , saia memang sudah dalam ZON SERIUS. tapi , if dalam 2 weeks tuh pun sudah ribut gadoh gadoh baek tak payahhhh. confirm tak kekal! dijamin 100 peratus!



itulah yang aku pelik sangat. relationship aku tak pernah bertahan lama. tak pernah! paling lama pun sebulan lebeh je kott. ntah bala apa ada dalam badan aku nihhh. HAHAHA aku salu jealous dengar orang kapel lama lama. macam bes jerr. bes ke??

tapi tak ku pinta relationship lama - lama. yang ku pinta just relationship yang berkekalan ke anak cucu :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

1 comment:

  1. izual::
    interest baca post tok. anyway, be hot and pretty ladies always k.. sikdalah pelik ttg cara kitak judge sesuatu hubungan and semua org mengharapkan hubungan berkekalan. even kmk pun berharap pia juak but apakan daya lom berpunya gik nektok.. :) chaiyok2 always k...

    ReplyDelete