I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i will.

www.tips-fb.com
aku harap aku takkan jadi bodoh. aku tahu now aku sendiri yang telah memangsakan diri aku dalam situasi mereka. yeah aku terlalu berani mencuba. aku punya kekuatan sendiri.

honestly aku tahu siapa yang aku nak. siapa yang aku sayang. siapa yang dapat buat ma heart beats faster. namun sejarah silam membuat aku lebih berhati-hati. lebih teliti memilih. n tidak mengikut perasaan or nafsu semata- mata. n aku tanak amalkan konsep , " the early bird catches the worm. "aku takkan terburu- buru kali ini. takkan!

tapi the one yang dapat buat ma heart beats faster isk sangat unpredictable. aku tak tau apa dia nak , n aku tak tau apa feeling dia kat aku. aku semakin tak dapat baca hati orang. yang aku tahu , dia slalu ada for me. n dia slalu nak spend his time dengan aku. dia memang what a man la. terlalu mengasyikkan.

tapiiii... aku tak rasa kami akan end up with a solid relationship. n aku sendiri tidak suka relationship yang samar- samar. aku dah bosan. aku dah puas melalui situasi tersebut. aku tahu aku masih 18. masih muda. so what's wrong if aku nak sumwan yang aku akan kekal lama? salah ke??

once he said to me , " ktk gk mudak bah. gk 18. tgu umo ktk dh 20 lebeh bok ktk carik nok setia/serius. lagipun time gik study tok sikda gilak bah orang akan setia. tunggu ktk dah pk mok berumah , bkerja bok ktk carik nok k laki." statement itu terlalu pergh. i just dunno apala mindset dia sampai dia fikir " orang muda " tak perlu serius serius in love. wat the ------

aku takkan berubah fikiran. sekali aku dah in a R wif sumbody , aku akan serius. aku akan sayang dia betol2. akan jaga relationship kami betol2. aku dah puas hidup main2. aku nak real one. even aku just 18 , tapi aku dah lalui macam2. kalau bisa aku cerita'in , kalian pasti enggak percaya. HAHAHHAHA


kbye. aku terima kalau kau bukan jodoh aku :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment