I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

untitle

www.tips-fb.com
hai semua. first of all , aku nak cakap yang aku buat shoutbox baru.  so tinggal jejak anda di sana. teeheee :")

secondly , aku nak balik sibu. koz aku merasakan aku dah bosan kat kuching sini. im done here. now aku nak balik hometown n melepaskan rinduuuuu kat geng keras aku derr. aku rindu diorang!

n mengenai sumwan dekat kuching sini? hmmmm. dia ada ajak aku out. tapi aku tolak pelawaan dia. aku dah cukup tawar hati. n aku nak belajar jadi macam dia. aku nak belajar hidup tanpa kehadiran dia di sisi. sooner or later , aku memang akan terpaksa berjauhan dengan dia rite?so from now on aku step by step cuba membiasakan diri tanpa dia di sisi. dia boleh hidup tanpa aku. dia boleh menghabiskan masa lapang dia seharian dengan member dia tanpa kehadiran aku. so aku pun boleh kan? yeah aku semestinya boleh. i used to it :D

n masa silam aku terlalu menghimpit aku now. masa silam n masa depan. terlalu menghimpit aku. aku buntu. aku tak tau apa yang aku nak. siapa yang aku nak. yang pastinya , aku tak gentar mencuba. yeah! macam aku rasa now aku tengah tunggu budak miri tuhh. ops! fyi , aku ada 3 org ex budak miri. brenden clement chew , nathaneil rabin dunstan and nuqmann nashyqnn. so so so malasla aku nak bagitau sorang mana yang aku tunggu.

di situasi macam nihh aku perlukan abang mud aku tuhh HAHAHHA aku perlukan nasihat dia. even kepala dia gila sikit , tapi nasihat dia berguna habissss. i miss you , bro :"(

n yes aku admit. memang aku gemarkan persaingan. i love games bebeh . dun say anything. it's just a waste of time. you should know. i dun give a damn , sayang muah muah :D

 I LOVE YOU ALL KAWAN :D

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment