I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

im back.

www.tips-fb.com
hey. niez di sini.

saia telah meghilang for a quite long time kan? miss me? miss you too muah muah

macam aku rasa otak aku nihh dahh kekurangan idea nak blogging.kan dah lama tak menjenguk blog. sumpah aku rindu blog aku. sumpah aku rindu nak potpetpotpet. sumpah aku rindu nak buat orang piss off. HHAHAAH

okehh so life aku sekarang macam biase biase aje. ada perubahan. yeah ada new guy. tapi aku malas nak kasi heboh dulu. malas lahh aku nak jadi macam artis kapel sembunyi sembunyi. weks. aku mls nak kasi heboh koz im not so sure wif dis relationship. yes aku sayang dia. just aku belom trust sangat.

he's mine again after dah break up for 1 month. herher. yeah dia ex aku lerr~ nama? private n confidential---

 * tengah fikir nak buat topik apa nanti . i'll be back :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment