I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

im thinking bout her , thinking bout me.

www.tips-fb.com
byk yg bilang , grk org dpt dikaco. bak kata org , " laki bini gk dpt bercereyy , apatah gk grk jakkk. " HELL YEAH. ng bena bh. aritokk saia nk mukak topik sal perampas.

perampas? salahka sidak? hmm. mun dipike balit , ku ng rasa sidak sik salah. mun one gal merampas one boy dr grk ny , xtly kta ptt nyalah dakduak grk ya. ukan perampas. koz salah laki ya maok juakkk , sik setia. n maybe salah mpuan ya sik kacak. HAHA. kn salu jd top reason perampas berjaya merampas is koz perampas kck gk dr grk laki ya. nehhehehehe :)


apapun , mun grk aku dirampas la , ng sikda ku nk nyalah sesapa. nyaman ku b'carik laki laen ehhh. siksusahhh. p lmk dh sik merasa b'grk ehh. ntahlaa. aku blur juak. belom ada rasa mk b'grk ku bh. p asal ku ada feel , kompem ada jak halangan. laki ya ada grk la, apa laaa. p yg ku heran , laki ya ngenja juak an aku. dat means ny lom hepi glak la an grk ny nk. ngai lorrr -.- dh salu glak ku knk situasi camtok. akulah mangsa keadaan. hehhhh~


skandal itu memang indahhhh~ apa la slek aku hoo? knk aku salu fall an grk org? aeba. aku pun nggak mengerti. idk la. asal aku hepi jakk ou. sapu abis jak la gk. HAHAHAHA. Ngai! dh bgs ada grk lok , dibrekkk. hmm. ukan apa, sikguna bgrk mun ku sikda feel. kompem ku sikkan setia an laki ya bh. sori beb.

palak ku maybe dh ditakdirkan k enjoy jakkk. p im wondering , bla ku mk temu ma true love ho? jeles juak tga dak member suma tg dh in a serious relationship. hmm xs

p mun da grk susah juakk , susah ku mk lepak an ma boys lakkk. aiyakkk. dats y ku hope ku akn bgrk an nk sama geng an aku laaa. sak senang mk lepak sesamaaa.

teringat an adeq. ny pdh , " ko akan temu juak kelakkk " time ku tyk ny bla ku mk tmu true love. aku baruk kenal ny , p ny mcm dh knl aku glak. maybe he wants da best foe me bh. kinda weirdo. koz slamak tokk ne ada org care an aku glakk. dunno la. tinga aku tok dahla tebal. ne makan nasehat glak. AHA. mlm ah gateway yla mlm ku knk brainwash n heartwash.

nasihat torang ng ku ingat ,p susah ku mk amalkan ehh. p i'll try la bebeh :)

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment