I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

PUJAAN HATI YG KU SYG

www.tips-fb.com
ritok keja pg. pg boringggg. seharian ku menanti kedatangan pujaan hatiku , simon. HAHA. perasan la aku. mesti torang poret mk tauk sepa ny nak? hehehhe. ny sama keja an aku doe. yarabi. angau dh aku.

dengan ini , akan ku ingat tarikh ritok , 24 dec , simon kaka an aku. MIAHAHAHAHA. suk ati ku yawwww :) apa dikaka ny ouh? sikda glak sebena ny. aku jak terover acting tok. hormon ku dtg kenjaaaaaa. hoho. haha. lamak dh ku sik angau camtok aehhh. last an pejal kalik sa ku. lalek la. ya masa silamku. malas ku mk kenang gk. lgpun ny dh da grk -.-

tek kan ku scan brg. bj sikda tag harga bh. aku tek alu pusing bdn n tunggah kakak sia. p simon gk sautttt. ny pdh , " nama utai? " heheheeh. alu aku dgn suara manjak gedik mcm sial lh aku jawab , "sikda tag harga.... " kn ada cgek gk baju ah counter , ya ny pdh , " nun ada. "
sekali lagi aku dgn gediknya reply , " siksama... ya cheetah , tok milani. " lembut nakpanama sora aku ehh. weehaaaaa!


then simon tek dgn baek hatinya carik baju ya. heheheh. then dh da bj tek , tyk ku , " sama ka? " den ny pdh la sama. heee. suk gla babi ati ku ^^. suk glakkk utakk ku tok sampe sik terflashback ku apa gk dikaka ny tekkk. p time balit tekk ada nk kaco. kn ku sorang jak gk tgal , ya ny pdh , " kasihannnnn. " ku jwb jak , " ngai lorrr. " p siktauk la ny dga ka sik. hehe. then supervisor wee tyk knk lampu bhgian aku sik ditutup. alu simon jwb , " ada org. cashier situ " then simon dikaco ny. pdh ny , " tutup jak ohh " jaoh dh jarak ny dr aku. alu berteriak ku jwb jangan. kantoi sora ku sik kiut. HAHAHAHAH. ngai lorrr.


bes aritokkk. arap2 esok ada bes gk ehh. HAHA. bila la ku mk dpt num tepon ny.
oh ya ,lupak mk cta sigek. kn ria 17. 12 ku fes day keja. ku t'dga simon pdh bh koz ny kaka tepi aku jak . ny pdh , " ny gk malu , mls ku mk mtak num tpn ny lok " ( dlm bhs iban la ) HAHAHAH. maybe ny ingat ku sikpaham bhs iban. ku time ya bebuat sikphm jak maaa. heheheh. ku ng siktauk kaka iban , p ku phm doe. ngee :)


RINDOK GLA BABI ATI KU AIE! :)




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment