I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

lupakan sajaaaa.- part 1

www.tips-fb.com
aduhayy. sejam dh ku on9 p baruk nk ngepost tok. heee. bz jap tek ^^. apa mk d'cita ho? idk juak tok. okehh. stat lok dr cta pujaan hati. tauk2 jak la hooo. hmm. rasanya , ny dh da grk. erk -.- feel pun dh semakin mengurengggg an ny koz dh t'gugok ati an org len. HAHAHA. sapa?? adalah org ya ^^. dhla ria ah workplace cun cun tang ada org bukak lagu kangen band - pujaan hati ya. ya juak pujaan hati ya b'lagu2 , p dikit dikit jakk. se aku oyyy. alu terdiam melayan lagu jak aku. hoho. jiwang mode dehh. dhla sikda customer time ya. ne aku sik boring mati nk gla. hehhh~

p ada la sorang gk ya. ntahla ny suka aku ka apa. p kak pija mdh cmya laaa. eh , udah nk ku bercerita part ny berik num an aku ya? babo kejap ku -.- 2 ari ny cda ria. heran juak aku. duhal tek ny cuti g anta kakak ny g stdy d sabah. hee. eh eh. belom ku cta ah blog sal beberik num , p dh cta an yanna bumbum. hee.

to be continued.....






ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment