I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

away and im freeeee!

www.tips-fb.com
uh uh. hati manyak senang. why why and why? ma mamy will b going to kuching bh for 2 days i rase le. so banyak la evil plan lam kepalak saia ini. just i kena merancang dengan rapi agar semuanya berjalan dgn lancarrrrrr. sudah lama tidak stubstubstub. maybe malam ini akan naek stubstubstub bersama pujaan hati dat is ma boyfie la. uh fucking miss him. harap2 menjadi la lagik. hm.

guess wat? yesterday i takde mood. why? koz ma payment belom masok bank maaaa. kecewa sunggoh saia kelmarin. penat lelah berkerja tapi hujong bulan belom masok jugak la gaji. hari ini , 1 mac. harap2 adala hari ini. banyak la barang saya nak beli. yang penting , new phone plisssss!

las nite kan ada berkolling an ma boy. n pande terungkit la hal mekduak fight ria. yla ny admit rasa sayang ny an aku ada kureng ekit la koz dat incident. huhu. i diam saja ler time dia ckp itu mcm. saya faham bh. memang saya faham sangat. p im sure la saia dpt win balek his heart. seriously saia taknak ingat balek incident tu n dun wanna talk bout it again. hmm. harap2 ma boyfie takde ckp lagi pasal itu laa. or else i hav 2 tell him honestly la i tak sukerrr. tu pun kalau i pandai nak ckp la. koz slalunya kalau ada benda yang saya tak suka saya pendam saja dlm hati. hoho.
dat is the real me bebeh! take it or just leave it!

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment