I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

perubahan.

www.tips-fb.com
hm. sunday. 27 feb. untuk kesekian kali saia mengedate bersama kekasih hati hi hi hi. ny ambik i balit kja kol 5 sengah. then i balik rumah sekejap , mandik , n pakai baju laaaaa. kira after sengah jam ny ambik ku lagik la ah umah. n as usual , pergi makan la. makan at sri meranti. perut i sudah kekenyangan , so i just order sotong mayonis n carrot juice. waitress ya pun hairan tga ku sikda order nasik. buahahah. pelik ka? ma love order orange juice n mee goreng. time order sampe , first thing i buat is merasmikan orange juice kepunyaan kekasih saya , n curi ayam dekat mee goreng ny. i always like dat. apa ny order mesti aku maok rasa juak. GAHAHA.

oh yeah. ada one funny incident time dekat sri meranti. kan ma boy just kiddin' wif me padah ny maok mintak num waitress ya. apa gik aku yang tersangatlah gila kepalak hotak time ya pdh an waitress ya time ny ambik order, i said ,
" kak , mintak num tepon ktk lok. gerek( ma boy ) kmk mintak. "
ma boy nang otometik laugh laugh laugh. dunno la ny ketawa secara ikhlas o t'paksa menahan malu buahahah. ada aku kesah? maen2 gik kau an aku. ikikiki.

so after dat as usual sesi melepak at his home. most of the time ku g sia adik ny nang ada. p yesterday fes time ku bertemu muka an adik iparnya nk laki ya. kemaluan juak rasa ku. okey la adik ny ea. kan 26 ya bday adik ipar ny , yla sidak turun ke ruang tamu time ya ajak makan kek. kek aiskrim. sodapppp p mual ekit koz i siksuka aising. aiskrim ya sedap hingga menjilat ibu jari kaki la. after dat kami melepaking jak la ah umah. tga dvd. ops. cerita bagus2 oke. bukan yang under 18 atau lebih umum dikenali sebagai cta 18sx. ada gik nama komersial laen cta ya p malas ku nak nyebut. u know i know la. huahua.

hm. kan beberapa hari lepas kami aja aja fighting. so ofkoz dapat la rasakan perubahan serba sedikit. ada la cam sik berapa mesra cam dolok laaaa. p sikpa. take time. sooner or later im sure mekduak we'll be like be4 larrr. ya pun mun i sik molah hal gik , or nya sikda molah hal. p i hope la aku sik datang gila gik. aku nang tauk aku salah gilak dat day. uhh silly me.


sikpa sikpa. dugaaaaaannnn -.- aku akan try la ambik aty ny , jaga aty ny so dat mekduak pat gik hapy2 macam zaman batu dolok. keras ne pun aty ny , lambat laun pande lembut juak kan? skill harus ada laaaa. yang penting , i know ny still luvs me n ofkoz la i luv him 2. just sik berapa sure sayangnya kat aku still cam dolok or dah getting less and less ... hmm?


yang pasti aku nang serious la kali tok. buktinya , i tanpa segan silu menghebohkan dat i oledy got a boyfie. mun aku sik siyes , huh. jangan jak arap mok ngakuk dat boy grk ku , mok ngakuk ku da grk pun susah laaa -.- i used to be like dat la be4.
dun worry bebeh. dis time i memang seriously in luv wif eu hunny bunny :D


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment