I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

its over. seriously its over.

www.tips-fb.com
 its over. aku dh nyawa- nyawa ikan kot sekarang.  kami dah separated. memang dah separated.

terkilan habis. koz khamis aritu , 24 mac kami sempat jumpa. okay okay lagi tu. bahagia sentiasa. then sabtu tuh saia kol dia. dia ada ckp mlm tu jugak , dat is malam sabtu tu 26 mac dia akan balik kampong. balik bintulu jumpa bakal mak mentua. gurau je time tuhh. tapi dia ada cakap 2 3 ari tuh dia ada text dgn one gal. gal tuh kawan kepada isteri abang dia. baru je kenal. gal tuh nak berkenalan dgn dia. then dia ckp la parents gal tu nak jumpa parents dia. jumpa jumpa saja dia ckp. ntahla aku pun tak berapa sure. tapi maybe parents ma EX memang dh lama kenal dgn parents gal itu.time dia ckp macam tuh memang aku dah takut sikit. mlm tu jugak aku nangis. tapi dia tak tau laaaa aku nangis~

then text text saja la. mcm2 aku sent. pesan dia baek2 drive. n ada jugak aku pesan jangan curang. tup tup pagi ahad tuh dia text aku. dia mintak maap kat aku n dia ckp dia dh jadi milik org. aku time tuh memang terkesima abis la. aku terus kol dia. aku tanya dah kawen ke? dia cakap belom lagi , baru tunang jerrr~ pastu aku sempat tanya cantik ke. HAHA. dia cakap cantik , oke laaa. suma okayyy. hm patutla kan. aku tanya mcm mana boleh bertunang , n dia ckp dah parents dat gal setuju n parents dia setuju. hm.parents dia tak suka kami kapel , koz tak sama agama. so aku memang kuat rasa tu agenda mereka. memang dalam perancangan. hm.

aku tak tau laaa. aku tau dia syg kat aku. tapi bila dh dia buat aku mcm tu aku 2323 rasa was was. n dari ari tu sampai sekarang aku kool saja. sedih memang sedih tapi aku sendiri takpaham knapa aku takdapat nak menangis. menangis dalam hati jer -.- n mlm ahad tu aku kol dia nak tanya dia dah balik sibu ke. tapi perempuan tu yang jawab. perempuan tu tanya la cari siapa. aku ckp la nak cari ex aku tuh n dia tanya sape aku. aku cakap aku ex dia n perempuan tu cakap tu tunang dia tak payah la nak kacau dia lagi. aku pun ckp la dgn sombongnye suara aku aku ckp kalau dia boleh kacau boy aku , takkan aku tak boleh kacau tunang dia.

tu dia cakap takde pun dia kacau boy aku. mangkuk jamban jugak gal tu. kalau dia tak kacau takdela boleh sampai bertunang kan. tu dia cakap dia dgn boy aku memang dh lama kenal. nampak sangat menipu. koz aku dah denga boy aku cakap dia baru kenal prempuan tuhh. 2 kali dia ckp macam tu.


memang ada sumthing yang aku tak tau nih. tu la yang buat aku takpuas hati sangat. n ma ex tuhh taknak kontek aku lagi. aku rasa kalu dia memang dh tak love aku lagi , mestila dia tak kisah kan berkawan dgn aku. ne tidak. sekarang aku mampu pasrah je -.- balik ke habit dulu. pasang scandal banyak banyak buahahaha memang dia pernah buat aku berubah jadi baik. tapi sekarang dia jugak la yang buat aku berubah jadi lebih dasatttt daripada dahulu. 

mungkin kau memang nak aku jadi macam tuh kan? aku tak kesah la. bia la life aku hancur. bukannya ada orang peduli kan. derita. memang sekarang aku suffer habis.tuhan je tau apa aku rasa. perit sangat -,- n aku mengaku aku masih mengharapkan dia.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment