I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

wiwiwiw

www.tips-fb.com
ticker timer enibeseri ya aku dh removed. so hubungan kapal kami hanya bertahan selama 1 bulan 3 mgu. you know what , aku tak pernah kapel lama lama. paling lama pun 2 bulan lebih je. ntahla kenapa. bukan aku yang problem.tapi bila aku dh stat serius , memang pihak lelaki yang akan bikin masalahhh. kesian tak kat aku? kesian kan -.- siapa yang frust? aku jugakkkkk.


eh aku wondering sangat sangat , laki bini lagi boleh bercerai. so mampu tak hubungan tunang menunang mereka tu putus gara gara aku? HAHHA JAHAT KAW NIEZ. we'll see bebeh :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment