I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kehilangan idea.

www.tips-fb.com
lamak dh c on. time x on banyak idea ku mok post sal apa ah blog. dah ku online , hehhh. blur kepalak haku. apa oh? apa oh? ku pike lokkk ------


cerita saja la apa2 nk adaaa. fes , ahad ria saia tidak ketemu sama ma boyfie. dia bz sehari- harian. kan selalunya every sunday kami akan meet koz dia x kerja bh dat day. kebetulan saya ditembak jepun dat day a.k.a. period la syg. dats why la saia pun tidak melenting bila dia bilang tidak dpt mao ambil saya after work. koz saia malas mao out if period. saya kool saja doe.

honestly la , saia rasa laaaaaa , saia suda semakin maced dlm bab love love love tok. saia seriously malas nk gadoh gadoh maa sama maaa boyfie. MALAS! buang masa saja. koz dis silly lil thing la yang boleh ruin relationship mekorang. i dun wan kami gadoh gadoh sampai aku banjer habis macam dat day. ada ku cta ria lam blog. malas mok polah siaran ulangan ehhhhhh. pendek kata , i dun wan banana fruits 2 times BUAHAHAHA!


saya ni kan bolehla dilabel sebagai golongan yang cepat kecil hati a.k.a merajuk la. so sumtimes if saia merajuk , tidak lama after dat saya sendiri yang kol him n omong- omong kosong la macam nothing happened. oh yeah. kami berdua owez koling- koling maaa. hobby itu! so if saia xda mood or apa entah , saya sedaya upaya la tidak melepaskan kemarahan saya at ma boyfie. saia try saja treat dia sebaik yang mungkin. uh i reli luv ma boyfie.

tapi satu yang saya takuuuuuut! kan ada jugak ma frens mcm saia. melayu kapel sama iban. and most of them menghadapi masalah laaaa. family x restu koz c sama agama. ylaaaa nk aku takut. takut if family nya or family aku yang c restu. p mudahan jak okay okay ajak la mekduak. uh cdapat mok imejin if mekduak terpaksa separate. mun xda jodoh ka apa. uh tak sanggup ku nak imagine. tatuttttt. koz feel ku kuat madah he's the best 4 me. the best i ever had. harap2 kuat jak jodoh mekduak. amin.


fuckin' luv him. ever after.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment