I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

she's back.

www.tips-fb.com
she's back bh. ma mum is back. eish. tatut tamek bah. tatut if kekantoian an ma mamy dat day saia out sehari- harian wif ma boyfie itu malam time dia chow. dhla dtg nya ke sibu alu tanyak aku mcm2 soalan. paling ku takut if ny ada terserempak wif ma friend's mamy. kan dat day ku pdh g umah kwn ku. yla mun ny tanyak an mak kwn ku n mak ny pdh cda aku an kwn ku hari ya nang 50% c idup gik ku kelak. mun gik idup ya alhamdullilah. gik kebal nyawa ku. gahhhh! yang dpt ku buat now just tawakal banyak2 , n memohon kepada Tuhan agar tidak ketahuan sama ma mamy. okok.

ntah buat keberapa ribu kali saya bilang d blog ini yang ma relationship wif ma boyfie getting better. so kepada para jejaka yang sedang beratur menanti saya , jangan nak berangan ye anda semua. wahahaha perasangggg aku. tapi memang sekarang dh rapehh la. now kami sudah rajin berkoling mcm zaman batu dulu. salu around pukol 10 till 11 mlm la ada la dhea kol. dhea kol after dhea balek kja lerrr. on the phone until sleepy la dat is salunya around pukol 1 pagi and above gitu. kadang-kadang , ada la juak kol time awal pg , 7.30 pagi gya , tgahari kol 12.30 , or ptg 6 p.m. or kol 8 gya , tapi nang JARANG la. koz saia takut dhea bz , n slalunya saya sedang menunaikan kewajipan awam pada waktu tersebut. * blur jak orang ntam aku. berkerja la maksud ku. aisemen.


yla bes ada Digi Easy. dpt berkoling dgn orang tersayang. kinek ku just free kol n msg ke 2 org. dat is ma hunny bunny n sorang gk ma kaban si wawa bujat ya. wawa hasram ya bh. wawa bujat ya nama glemer nya tek konok time zaman jahiliah dolok. * perey aku. GAHAHAHA!

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment