I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kembaliiiiiii.

www.tips-fb.com
whoaaaaaa! * jerit satu dunia. sudah terlalu lama aku memulaukan blog aku tokk. kasihannnnnn. bz bah aku. kan stat 30 mac ria aku berkerja ah sumwher sumwher laaaa. working hours ku tem ya is 12 pm sampe 9 pm. p yet ,  aku still malas mao on9 awal pagi. i tanak le bangun pagi. mau resttttttt~ so dats y la blog i ni bisu for few weeks. hihihi

so now aku kembali. why why and why? as usual , saia kembali menjadi penanam anggur. hangat hangat taek ayam jak ku tok keja eh eh HAHAHA

speechless ku tok. banyak glak stori , p i dunno mk cerita nk which one dolok. waduh waduh . sambong next post k? babai.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment