I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

apa salah aku bahhhhh?

www.tips-fb.com
im wondering , bnyak sangat ke dah dosaku dengan para lelaki?

why oh why kaum ini tidak sudah sudah memblenderkan hati saia?! saia memang bad gal , tapi hati saia still seperti para gadis di luar sana yang perlukan LOVE. emo doe aku lately. mengenangkan kembali cinta yang tak kesampaian. ohtidak.

regarding on ma previous post , kan i klmj wif sumwan. wif mr.Z la bukan nama sebenar. now i dah tak teringat dengan dia sangat, koz now sudah ada pengganti yang telah meng-KLMJ kan saia. he's a korean boy. korea look-alike la. he's not ma boyfie. he's just ma best boy. nya dah ada galfie ,p biasele SESETENGAH lelaki. dah ada galfie maseh nak menggatal kat perempuan lain. n aku pun tersangatlah bodoh kerana tak mampu menahan godaannya. plus , i tak menjangkakan lelaki seperti dia akan mempunyai ' feelin ' kat saia. dats why la i tak berhati- hati.

uh dat moment is a 1-second moment. saia sedar tapi saia terlalu ingin mencuba. dia teralu hawt. oh saia memang stewpid. terlalu obses dengan hawt boy. itulah jadinya. now kan dah PARAH. diri sendiri yang terluka. dat boy takde effect pun. i ni eh yang terluka parah marah ohtidak dunia memang kejam!


untuk kali ini, saia memang frust. memang saia very very down now. saia terasa diri serba kekurangan la sangat. why lahh mereka ini tidak pernah coba untuk membuka hati kat saia? tapi kalau yang ikhlas depan mata , kat belakang curang main kayu tiga , BAIK TAK PAYAH. even dat korean boy dah meperlakukan saia sedemikian rupa , i try to b cool. kami tetap kawan. biasele bad boys, berhati plastik. aku x paham memang aku x paham ehh why mereka perlu macam tuhh? n why aku jugak yang menjadi mangsa?!

dahla kbye.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment