I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

teardrops.

www.tips-fb.com
plislah. jangan memperlekehkan aku. u r too much boy. jangan paksa aku bah. i reli hate you. aku terpaksa remove kau. kau terlalu annoying. now dah nampak la aku akibat perangai ku yang deras x pk panjang. see olaki ya pandang aku koto gilak.

sumpah aku sedih. aku siktauk pahal. nya berjaya polah ku nangis.just bekoz of a friend nk ku bok kenal dr fb sik sampe sebulan , dah basah habis pipi aku nangis depan notebook. m i too emotional??aku pun heran why dis time ku cepat jak nangis. ny siap pesan gk jangan nyesal mun aku remuv nya. takut nama aku jak jaek kelak. WHOA. nang sah ada jak disak ati olaki ya an aku.jaek jaek aku , aku still ada ati n perasaan. bodo bah. aku dipaksa paksa nya.


if u wish mk ak maap an aku memang aku maafkan. IF U WISH LA. p sorry. aku x rasa aku dpt berkawan an kau gk. u hurt me too much. sekian lmk ku x nangis , today , 27 julai , aku dh nangis non-stop. down gilak rasa aku kinek.

OFF POSTING.


p/s : kpd yang non-sarawakians , sorry cause guna bahasa sarawak. hatiku berkecamuk bangett. xdpt nk kntrol bahasa lagik.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment