I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

final moment.

www.tips-fb.com
dah terbukti. it's over antara aku dan neil. malam 18 ogos , actually neil dah text aku n cakap nak go on relationship kami mcm dulu. aku dah happy siott. memang aku happy. tapi oleh sebab kepakaran aku menjadi STALKER , aku telah terbaca blog ex dia pada pukul 5 pagi , 19 ogos. aku cut siket ye ayat ayat mantepp dalam post tersebut.



aa kalak takrang nak mun dah break confirm ada yang kelaie , sik tego polah cam sik kenal and etc lah .p ku sik padah semualaa tapi ada laa . p situation berbeza ngan aku n mantan pacar :D alaa ngomong sudah . ahaaa kami dua masih macam biasa even dah break p still calling2 , still msg pun ada masa , masih ilek sama masih salam nya and everythingggg masih guro plentey kdk babun gila and the most thing in the end of our conversation , ny still gik padah sayang aku .love u lam ta omputeh nya.haha so sweet :)

bagi aku pun , sik guna mok bulak gilak perasaan kita kalau masih sayang kan p mun ada jodoh balit gik ya terserah lahh .. ;) kan ? yang penting kamek 2 masih berkawan dan masih contact macam salu. no hard feelings .

kan NATHANEIL RABIN DUNSTAN :D

memang neil lelaki yang dimaksudkan. siap ada nama n pic okay. so aku pun text dia bagitau apa yang aku nampak n aku cakap aku let him go. aku sedih sangatt. seolah2 aku orang ketiga. seolah olah aku yang menjadi batu penghalang antara mereka, seolah olah neil go on dengan aku just because kesiankan aku.


hanya orang terdekat je tau apa aku rasa. 19 ogos 2011. stat dari pukul 5 pagi aku tak habes2 menangis. niez yang dulunya happy go lucky akhirnya terbukti lemah depan blockmate. aku tak dapat nak cover lagi. aku down habis. kelas pukul 10 aku tak pegi. aku terperap je dalam bilik. sampaikan aku tidur time berbuka puasa koz lemah sangat nak bangun. mana nak ada tenaga , 8 hari dh okay aku tak makan nasi. makan biskut n roti je. dah heartbroken nihh aku tak taulahh sampai bila aku macam nihh.



aku tak kuat. aku sayang sangat kat dia.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

3 comments:

  1. izual::
    i been reading your blog for quite some time. i don't deserved to say that i understand how are you feel right now but somehow i can understand it even a little bit. its ok to be sad coz nothing is "pretty" when you have to faced an hardship like this. but don't worry,loving someone is not a weakness coz When people love others, they grow weaker, though it's nothing to be ashamed of. True weakness lies elsewhere... be strong always k..i believe you can do it...

    ReplyDelete
  2. eh grow weaker or stronger? hm thanks koz always walking here. keep on reading <3

    ReplyDelete
  3. izual::
    love can be a weakness sometime but to overcome weakness, you need to be strong always.. :) glad to hear if you ok now, smile always k coz pretty smile make girl more bear-aww-tea-full......

    ReplyDelete