I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

salah kah aku?

www.tips-fb.com
sorry if aku tetiba appear kat profile kaww. aku just nak tahu. aku curious sangat. takde niat jahat. just dunno la eh eh --.

aku tak mengharap lagi. aku decide nak move on. but deep in ma heart aku memang still sayang kat dia. kalau aku tak serious memang aku sekarang dah berpacaran dengan orang laen. enjin aku cepat okay. HAHA. tapi aku serious wif him. buat apa bagi aku harapan nak go on relationship kalau hati maseh kat orang laen n even masih love-contact wif her. plis lahhhh. JANGAN SELFISH SANGAT. jangan jadikan aku pengubat hati kaww if hati kaww payah nak diubati.

aku tak tahulah decision aku betol ka x. if dia serba salah nak break-up dengan aku , biarlah aku lepaskan dia pergi even tersangat ngat ngat perit bagi aku. memang perit. kau takkan paham. n aku takkan bagi kau paham. biarlah aku nampak kuat d mata kaww.


bye bye love. thanx for everything. satu je pesan kaw yang aku akan cuba follow ,

jangan ponteng kelas!


aku dah bagi kau everything. tapi sayangnya everything aku tuhh tak dapat nak satisfy kan kau.


hm :/
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment