I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

indahnya cinta.

www.tips-fb.com
caring. memang sangat caring.


tapi sumtimes dia garang sangat. aku takut. HAHA. aku tau dia garang pun koz untuk ma own good sake. aku nihh kalau dah denga lelaki membebel memang aku erkkkk --. serious tak suka dengar n kecik ati :/ faham faham je lahh para lelaki kalau suda potpetpoeptet. memang tersangat perghhhhh~~~~~~~


tapi takpe. aku tak kisah. aku admit perangai aku sumntimes memang menyengalkan. manja? MAYBE KOT. dengan kawan-kawan perempuan , MEMANG. tapid dengan lelaki mostly aku kasar. aku ada split identity. hahaha


tapi seriously kehadiran dia sedikit sebanyak cherish ma life. even kami just kawan. teman tapi mesra?? hm ntahlaaaa. dia memang ada laen siket. thanks :D




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment