I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

syukran.

www.tips-fb.com
23 august 2011.

syukran. slowly now aku dah berjaya tidak menfokeskan minda aku kat kaww. aku almost 70% lupakan kau. bersyukur kerana Tuhan faham situasi aku. aku dikelilingi oleh insan- insan yang care n sayangkan aku. yang sentiasa bagi aku dorongan untuk terus kuat menghadapi cabaran. yang bnyak tolong aku.



serious aku terharu * sobs sobs *


tanpa bantuan n kehadiran mereka , mesti muka aku masam je mencuka. sedih memanjang. kan tak hot macam tuhh? :p


sunggoh di saat mcm nihh aku dapat lihat siapa yang sentiasa ada untuk aku. thanks kaban.



wawa hasram. yanna bumbum. azreen. aiman. mann. emirul. felicia edward.


blockmate aku yang tak jemu memandang muka aku yang tak hot menangis seharian arituhh - nadia. qama. viena. nurin . azni.


sunggoh aku terharu dengan korang yang sentiasa try nak hepikan aku. muacks. aku bersyukor after frust menggila 19 august arituhh , aku dah kembali abnormal ketawa sakan sama member member. HAHAHA yeah itulah diri aku yang sebenar. seorang gadis perangai half lelaki half perempuan , yang pelik , happy go lucky n gila. HAHA :D i know you all love me dat way.


sorry if aku ada terlupa nama korang.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment