I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

lesuuuu

www.tips-fb.com
since u went away , aku lesu bangett. sumtimes , i akan menangis time tdo mengenangKan nasib diri yang entah apa-apa. aku rasa aku perlu ruang. i need time on ma own. i nak bersendirian.

dalam kesempitan ini, aku mengambil kesempatan untuk berdiet. siyes ku xda mud mk makan nasik. nasik sunggoh tidak attractive doee time bulan ramadhan. 16 august 2011 , 5 hari dh x makan nasi. 12 august tuhh aku memang ada makan mee goreng if tak silap kat kafe. pastuhh aku just makan biskut or roti. hebat kan kan kan? yeah aku menyahut cabaran tak makan nasi for 2 weeks :D

aku down sangattt. tapi syukran ya Allah aku masih mampu mengukir senyuman , n ketawa gila-gila dengan member-member. YEAH. SAIA KUAT!

plis lahh. jangan buat aku macam nihh. just leave me a.s.a.p. if in the end u just gonna break me down. im beggin'.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment