I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

segitiga.

www.tips-fb.com
shock news ever.

6 pm , 14 august. aku dah decide nak move on. aku nekad. tapi tak kusangka neil kol me at 12 am 15 august 2011. dia cakap sorry , dia banyak problems. dats y dia dia tak kontek aku 2 hari tuhh. aku call dia setengah mati langsung tak answer. skali je dia ada answer tu pun time tuhh sekejap je n tak sempat settlekan problem kami.

saia tanya whether break up or gantung. n officially dia cakap gantung. so gantung means half single half taken kan kan? HAHA. aku ada cakap kat dia, kalau nak break up, break je lahh , aku ok jerr. tapi dia cakap kalau dia nak break tadi dah dia cakap. means dia bukan nak break lahh. tak tahulah whether ikhlas ke tak nihh. tapi aku move on je game dia. aku malas nak cakap banyak on the phone. nanti bila ada jumpa dia lahh baru aku setel habis-habisan.


sedih kan diperlakukan sebegini? aku nih membebankan sangat kot bagi diaaa. sebak nyee :/ HAHA aku tersepit. koz aku dah move on. KORANG PAHAM TAK AKU DAH MOVE ON?? tuh boleh didefinisikan sebagai aku dah OTW WIF SUMBODY. hahahaha. so now aku serba salah. aku memang lagi sayang kat neil tuhh. tapi feel tak macam dulu. koz dia dah hurt me so much. aku dah half broken koz dia. takpelahh , aku teruskan je. apa nak jadi , jadilahh. tawakal saje.


HEISH -.- kan aku dah cakap. kompem akan cari aku balek.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment