I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

LOL

www.tips-fb.com
HEISH. kalau sakit aty an sumwan , jangan maen sinder kat fb okay. u kan tuaaaa. so faham-faham lahh ape kelass maen sinde dalam fb.



i bukan nak cari gaduh. i kan tanye jerrr. i taulah i HOT, janganlahh rasa tergugat.



aku just nak kepastian. maklumlah takut nanti i bermain- main cinta dengan BOYFIE orang tanpa pengetahuan aku. kan aku pulak yang dapat malu kena label syiokkk sendiri bercintan-cintun dengan boyfie oranggg.


aku blur. heish susahnya jadi budak hot. jemu dah aku dirayu mayu kaum adam * okehh anda boleh termuntah- muntah sekarang HAHA. takpelahhh , maybe decision aku let him go hari tuhh memang betol. relationship tak kekal koz apa murid murid? koz si penulis yang kiut miut ini telah dengan baik hatinya melepaskan si hero mencari cinta sejati tek konok.



tau pun kan rasa tergugat? jangan risau. aku kan hot. aku tak kacau hak orang. tak salahkan 'berkawan'?
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment