I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

HAAH LAUGH OUT LOUD.

www.tips-fb.com
aku pelik. memang pelik. nak katakan aku guna harsh word dengan dia tak jugak. aku just tanya dia galfie neil ke. aku tak pun tanya macam nihh ,

hoi sial. kau galfie neil kahh cilaka?


aku just tanya ,

kau galfie neil ka?

kalau aku tanya guna yang soalan fes tadi , memang aku sedar diri teramatlah sedar mulut aku memang puaka jenis mambang la. haha. tapi ini tidak. heish lantaklahh. orang yang berfikiran 'matang' nihh memang laen siket mindset nya. blog post aku pun takde menggunakan ayat yang tidak sepatutnyaaa. suma word yang aku gunakan aku rasa memang baik-baik belaka n maybe ada unsur HOT. hahahah.


n aku sedikit pelik kenapa dia remuv ma fren's fb. buat apa remuv kalau tak buat salah? nak mengumpat aku dari blakang ek kat fb? memang laen sunggoh mindset orang di usia itu. macamlah aku nak cari gaduh. tanya pun tak boleh. payah bebeno.


so sekarang aku sangat concern dengan fren request kat fb aku. suma orang sch dp n icats aku approve. hei bersyukor k bukan susah si penulis yang hot ni nak approve sebarang. motif aku approve jerr? aku bagik peluang if ada orang nak stalk aku ke hape. IF la kan. hahahah

ntah cerita apa kah aku jaja memang aku tak faham dengan statement ini. so if betullah dh return back , return lahh. sorry to say aku takkan buang feeling aku kat dhea. kapel je baru.pelamin tak lepas lagi kan kan kan? HAHAHAHA

satu je pesan aku. kalau nak return back just sebab taknak mengalah dengan budak hot nihh, baek tak payahlahhh. baek kaw kasi kat aku je. aku lebih tahu menghargai. so pandai2 la jaga relationship tuhh , koz aku takkan lepaskan segala peluang yang adaaa. tak akan.


adios amigos. im sorry if ada terkasar bahasa ye kakak.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment