I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

n i keep moving on.

www.tips-fb.com
and the final moment , 3 august 2011. kami suda officially in a relationship dan meneruskan kehidupan together gether. memang too fast tapi apakan daya both of us can't wait or aku je kot yang takdapat tunggu HAHAHAH yeah im too in love with him n hubungan sebagai KAWAN teramatlah tidak cukup bagi aku :p so dun care la apa orang wanna say bout relationship kami yang tersangatlah cepat berlaku macam mi segera perisa kari yang hangat tapi sedappp. ahaks. apa yang penting , aku happy, dia pun happy. n blahblahblah la haters.


so dun blame me boys and gals. dah u step away from me, i angkat kaki la membuka hati kepada yang lebih memerlukan. n gals , salahkan diri sendiri koz u yang tak pandai nak appreciate hei tak sedar diuntung betol blweks :p memang betul kata orang. spesies macam nihh takkan pernah suka melihat kita bahagia. di saat kita bahagia , baruk la terhegeh- hegeh menyelut merayu rayu. like i care lahh about youuuu.


if a guy/girl truly loves you ,he/she will do anything to make you smile. we do make mistakes. i dun care bout ur past , n i tak expect you untuk ignore ma past. im a gal wif terlalu banyak kekurangan n sorry if finally u realise im not ur type. but for the time being , i just can promise to you dat i will try to make you happy n i'll 101% respect u as ma boyfie.

maklumlahhh. hidup single n hidup taken ada beza. bila dah taken , tak boley selfish , ego , n ada hati n perasaan yang perlu dijaga. i've being hurt many times, n saia tersangatlah faham bebeno bagaimana rasanya so i didn't wish to break his heart. seriously.

I'll give you the moon at night
I'll give you star that lights your eyes
I'll give you the sun that made just one more dawn
So another day may come
I'll give you my heart and soul
I'll be the
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment