I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

im not lying.

www.tips-fb.com
i just don't get it. kita nang tauk lying ya salah , p mun jujur salah juak kaaa? salah kaaa? i tersangatlah tak paham doe. i dah terus terang kat you. memang salah i bagik harapan kat you. tapi apakan daya bukan jodoh kita. pasti one day you akan jumpa yang lebih baek.

i nak tipu you pun i malasss.bulan ramadhan bulan mulia. malas nak menipu hikhikhik so i told him honestly i ada boyfie. n he reply , " thanx koz tipu. " kinda blur aku membaca text itu n then i just laughing dalam kelas mat. n ma fren yang duduk kat sebelah pelik melihatku hahahah i nihh kalau nak laugh bukan i peduli pun. lantak apa lah org cakap i gila ketawa sorang. if u dah lama kenal i , dat thing akan menjadi normal for you.haha:D


dat boy lagi okayy. kalau kena yang tak paham bahasa memang nak kena samba kick dari aku. aku dah lemah sangat doe menghadapi golongan lelaki macam tuhh. macam F. dh tau orang ada boyfie tak paham paham bahasa terhegeh hegeh jugak merayu rayu uh shikkk.

aku pelik tersangatlah 101% pelik. time aku single memang tak berapa laku saham aku TAPI TETAP ADA LAKU JUGAK YE hikhikhik.tapi bila aku dah in a R , berderet deret jerr laki merayu rayu , mengganggu i isk * sorry aku perasan jap. tapi bialah , i abaikan saje kehadiran golongan ini. sampai bila-bila pun kaum seperti ini tidak akan pernah lupus. hei menyusahkan idup aku betol!


like i care lahhh.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment