I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

yang mana satu?

www.tips-fb.com
perasaan sayang ada banyak. tapi macam mana kita nak tau if kita benar-benar sayang kat sumwan tuhhh? adakah kita benar sayang or just suka semata-mata?


selalunya dulu if aku dah TAKEN , confirm para lelaki baru nak terhegeh-hegeh masok line. p lain pulak kali ini iaitu time aku solo. yeah aku tak sendiri tak percaya aku sekarang sudah berstatus solo. 27 august 2011. nak masok one week kot aku single. sunggoh ajaib aku MASEH single.


kali ini laen siket. aku solo. n lelaki memang ada meluahkan rasa sayang. but , mereka semua taknak rush. semua nak reserve aku. RESERVE DOEEE~ so aku pun sekarang ntahlaaa. single but taken kot. oh indahnyaaa ada teman tapi mesra. ntahla nak pilih sape. maafkan aku kalau aku bagi kau harapan palsu. tak ku pinta jadi begini. hati aku bercelaru. sejarah silam sedikit sebanyak bagik effect kat aku.

aku tak pernah cuak menyayangi orang. memang tak pernah. aku memang always berani nak give a try on a relationship. koz type aku nihh easy jerr. lama- lama aku pandai sayang kat orang tuhh. asalkan orang tuhh pandai ambil hati aku n owez be wif me. aku cepat fall in love , cepat frust , n cepat recover dari frustration. oh aku bersyukur dilahirkan sebegini rupa :D


we'll see later lahh who's ma next guy. aku dah dapat nampak kabur-kabur sapa yang bakal aku pilih. aku tak pandang rupa paras sangat. aku just nak sumwan yang dapat senangkan hati aku n sayangkan aku just the way i am.


love ya , BI.







ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment